جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

ترجمه مقاله چگونگی کاهش ریسکها هنگام خرید آنلاین

ترجمه مقاله چگونگی کاهش ریسکها هنگام خرید آنلاین

چگونگی کاهش ریسکها هنگام خرید آنلاین: تعامل بین دو موجود ناملموس، دانش محصول، آشنایی نام تجاری، نگرانی حفظ حریم خصوصی و نگرانی های امنیتی 

چکیده

این مقاله به مطالعه این مورد می پردازد که چگونه ناملموس بودن محصولات و ... بر روی ریسک خرید آنلاین تاثیر می­گذارد. ... مورد مطالعه عبارت بودند از: آشنایی با نام تجاری، دانش محصول، نگرانی­های امنیتی و حریم خصوصی بودند. نمونه­های دانشجویان آزمایش­های تجربی آنلاین را شامل می­شود که در آن ناملموس بودن محصولات در نظر گرفته شده است. یافته­ها حاکی از آن است که هم ناملموس بودن ذهنی و هم ناملموس بودن فیزیکی هر دو ریسک درک شده را افزایش می­دهد. ناملموس بودن ذهنی تاثیر بیشتری بر روی ریسک درک شده نسبت به ناملموس بودن فیزیکی دارد. مطالعه ابتدا برای نشان دادن این است که نشان دهد چگونه ناملموس بودن، دانش محصول، آشنایی با نام تجاری، نگرانیهای امنیتی و حریم خصوصی بر روی ریسک درک شده تاثیر گذار است. مطالعات گذشته تعاملات بین این ابعاد را در نظر نگرفته است بنابراین تعیین نکرده­اند که کدام عامل تاثیر قویتری بر روی ریسک درک شده در خرید آنلاین دارد. به طور خلاصه، ما یافته­ایم که در تعامل با موجودیت­های ناملموس، نگرانیهای امنیتی و حریم خصوصی بر روی ریسک درک شده تاثیر یکسانی دارد. از طرف دیگر دانش محصولات نسبت به آشنایی با نام تجاری ریسک را کاهش می­دهد. 

فایل فشرده حاوی متن اصلی مقاله به همراه ترجمه آن است که به صورت حرفه ای ترجمه شده است. 

فایل ترجمه شده حاوی 22 صفحه و به صورت Word می باشد. 

خرید و دانلود | 7,500 تومان گزارش تخلف به پلیس سایت

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید


ترجمه مقاله چگونگی کاهش ریسکها هنگام خرید آنلاین
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.