جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

مینیسک (غضروف نیمه هلالی مفصل زانو)

مینیسک (غضروف نیمه هلالی مفصل زانو)

موضوع : مینیسک (غضروف نیمه هلالی مفصل زانو)

تعداد صفحات: 18

این مطلب در مورد مینیسک (غضروف نیمه هلالی مفصل زانو) و در 18 صفحه می باشد و در آن به ویژگی های مینیسک پرداخته شده است و در ادامه مطلب قسمتی از متن آورده شده است:

در این حالت زانو متورم شده و شدیدا درد می کند . بنابراین مینیسک داخلی پاره یا جابجا شده است . مینیسک را می توان جا انداخت ، اما غالبا باید آن را برداشت . عمل جراحی مینیسک به پنج هفته استراحت نیاز دارد . آسیب دیدگی های دیگری نیز برای فوتبالیست ها پیش می آید که بسیار شدید هستند و بازیکن را وادار می کنند که جند ماه استراحت کند . فوتبالیستی که بازی نمی کند نباید خود را منزوی کند . آسیب دیدگی او جزئی از مسابقه است و برای تمام بازیکنان اتفاق می افتد .
آسیب دیدگی بر دونوع است : آسیب دیدگی بر اثر ضربه ناگهانی و آسیب دیدگی بر اثر غفلت . نوع اول متاسفانه اجتناب ناپذیر است ، زیرا اتفاقی است و بازیکن مسئول نیست .
نوع دوم مربوط به رعایت سلامتی و اهمیت دادن به آن از سوی فوتبالیست است . کسی که تمرینات معمول خود را انجام نمی دهد ، یا خود را گرم نکرده بازی می کند ، بیشتر از یک بازیکن آماده در معرض آسیب دیدگی قرار می گیرد .
هنگامی که کمترین علامت ظاهر می شود ، تردید نکنید و به سراغ دکتر یا فیزیوتراپ باشگاه بروید . سلامتی شما محرک اصلی ویژگی های تکنیکی و بدنی شما است . اگر از سلامتی خود مراقبت نکنید ، دیر یا زود خود را عصا به دست خواهید دید . هرچه عمر بدن بیشتر باشد ، آسیب دیدگی بیشتر است ، خصوصا اگر بازیکن قبلا به طور مرتب تمرین نمی کرده است . هرگز بدون گرم کردن خود بازی را آغاز نکنید . بدن سرد در برابر ضربات نمی تواند مقاومت کند .
مراقبت از سلامتی و پیش گیری از مصدومیت در فوتبال غالبا با یک ماساژ خوب تامین می شود . اما در این مورد هر کاری را انجام ندهید .

آسیب های مفصل زانو در زمره شایعترین ضایعات مفاصل محیطی هستند . ساختمان زانو به صورتی است که انتقال نیروهای حاصل از ایستادن ،راه رفتن و... را ممکن می سازد و بدن را قادر به تحمل فشارهای شدید ناشی از حرکات مختلف می کند . هنگام راه رفتن ، زانو در هر گام فشاری معادل سه برابر وزن بدن را تحمل می کند . کوهنوردانی که مجبور به کوله کشی های سنگین هستند فشار فوق العاده شدیدی را بر زانوها ی خود وارد می آورند . و هنگام انجام دادن یکسری فعالیتهای ورزشی ، مفاصل زانو تحت فشارهای ناگهانی و بسیار شدید قرار می گیرند . این فشارهای ناگهانی و بسیار شدید مفاصل زانو را مستعد وارد آمدن آسیبهای جدی می کنند .

از عواملی که به مفصل زانو آسیب می رسانند دو عامل از همه شایع تر است :

1_ ضربه (تروما )

2_ استفاده نادرست و مفرط از مفصل

1_ در ضایعات ناشی از ضربه نظیر چرخشهای ناگهانی زانو در حین راه رفتن ، سقوط از پلکان ، افتادن روی زمین ، تصادفات و برخورد در حین فعالیتهای ورزشی عامل ایجاد ضایعات زانو هستند . این گروه طیف وسیعی از آسیب ها از جمله کشیدگی خفیف رباطها تا پارگی کامل آنها ، پارگی مینیسک و شکستگی استخوانها را شامل می شود . مهمترین نشانه های ضایعات مذکور ، درد ، تورم و محدودیت حرکات زانو است .

2_ استفاده مفرط و نادرست از مفصل :روند ایجاد چنین ضایعاتی تدریجی است بنابر این نشانه های آنها در مراحل اولیه ، بسیار خفیف و گذرا است و به مرور زمان شدت می یابد . در مراحل ابتدایی ، درد تنها نشانه است و در صورت تداوم فعالیتهای نادرست شدت آن افزایش می یابد . در مراحل بعدی ، تورم وناتوانی حرکتی نیز بر مشکلات بیمار افزوده می گردد . ورزشکارانی که تمرینات شدید ورزشی انجام می دهند ، به علت فشارهای شدید و مکرر دچار( نشانگان کار مفرط )می گردند . به بیان دیگر ، استفاده زیاد و نادرست و یا عدم استفاده از مفصل در ایجاد این ضایعه موثر است . در بعضی مواقع وجود درد در برخی نواحی مانند پشت ، کمر و مفصل ران ، از زانو نشات می گیرد ، بدون آنکه ضایعه ای در زانو وجود داشته باشد .

ضایعات ناشی از ضربه

الف _ شکستگی زانو

ب_ ضایعات مینیسک های زانو : مینیسک نقش مهمی را در تحمل وزن بدن و فشارهای وارده بر مفصل ، حفظ پایداری و لغزنده سازی زانو ایفا می کند . بر اثر نیروهای شدید کششی و وارد آمدن فشار بر زانو که موجب حرکات جانبی همزمان با خم یا صاف شدن بیش از حد زانو می شوند ، به مینسکها آسیب می رسد . غالباً پارگی مینیسک داخلی ممکن است با پارگی لیگامانهای طرفی داخلی زانو همراه باشد ، زیرا مینیک داخلی به لیگامان مزبور متصل است .معمولاً مینیکها بر اثر حرکات غیر طبیعی و نیروهای خارجی که وضعیت طبیعی زانو را به هم می زنند ، بین سطوح استخوانی ران و درشت نی گیر می افتند و دچار پارگی می شوند . به عنوان مثال ، زمانی که فرد با زانوی خم شده به طور  ناگهانی بر می خیزد ، حرکت چرخشی استخوان ران یا درشت نی هنگام صاف شدن زانو ، سبب گیر افتادگی مینیسک و پارگی آن می شود . نشانه های مهم پارگی مینیسک عبارتند از : درد ، تورم ( وجود خون در مایع مفصلی ) ، محدودیت حرکتی و قفل شدگی مفصل ، خم شدن ناگهانی زانو در حین راه رفتن ، کلیک و صداهای مفصلی . پارگی دسته سطلی و پارگی شاخ خلفی ، شایعترین نوع پارگیهای مینیسک هستند .پارگیهای نواحی محیطی مینیسک ، به علت وجود تغذیه ی عروقی ، خود به خود ترمیم می شوند .

صدمه و پارگی منیسک زانو (مبحث زانودرد(

صدمه و آسیب زانو در محل منیسک ها شایعترین صدمه دیدگی زانو محسوب می گردد و میزان شیوع آن 10000/61 نفر می باشد. مردان نسبت به زنان 5/2 برابر بیشتر دچار آن می شوند. سن شایع در مردان 40-31 سال و در زنان 20-11 سال می باشد. سالانه در دنیا 250000 عمل جراحی منیسک صورت می گیرد.
آناتومی کاربردی

منیسکها ساختارهایی غضروفی- فیبری هستند که در مفصل زانو در حد فاصل ران و درشت نی ( تیبیا ) قرار دارند. سطح فوقانی آنها مقعر بوده و در آنها کوندیل استخوان ران قرار می گیرد. سطح تحتانی آنها صاف بوده و به استخوان تیبیا اتصال مییابند. قسمت محیطی منیسک ها محدب بوده و به کپسول مفصلی زانو اتصال دارد. لذا منیسک ها در برش عرضی سه گوشند که قاعده آنها به سمت محیط و رأس آنها به سمت مرکز است.
منیسک داخلی C شکل بوده و دو شاخ قدامی و خلفی دارد. قطر قدامی- خلفی آن cm 5/3 است. شاخ خلفی درست در جلوی رباط صلیبی خلفی ( PCL ) به تیبیا اتصال دارد و شاخ قدامی mm 8-6 جلوی رباط صلیبی قدامی ( ACL ) به تیبیا اتصال دارد. شاخ خلفی پهن تر از قدامی است.
منیسک خارجی O شکل است و نسبت به منیسک داخلی سطح بیشتری از بخش فوقانی تیبیا می پوشاند و از اطراف به کپسول مفصلی زانو اتصال دارد. قطر این منیسک از نوع داخلی کمتر است. علی رغم اتصالات منیسک ها هر دو مقداری تحرک دارند نوع داخلی mm 5 و نوع خارجی mm10 حرکت دارند . شاخ قدامی منیسک داخلی حرکت بیشتری از شاخ خلفی دارد و لذا بیشترین صدمات به شاخ خلفی منیسک داخلی که کمترین حرکت را دارد وارد می آید. بجز قسمت محیطی منیسک ها سایر بخشهای آنها بدون رگ بوده و از راه انتشار از مایع مف صلی تغذیه می شوند.
30%-10
حاشیه خارجی منیسک خارجی و% 25-10حاشیه منیسک داخلی عروق دارند.
اعصاب منیسک ها بدنبال عروق حرکت می کنند و بیشترین عصب گیری در شاخ قدامی و خلفی وجود دارد.
عمده وظایف منیسک ها بطور خلاصه
1- حس عمقی مفصل
2- استحکام مفصل زانو با افزایش سطح تماس ران و درشت نی
3- انتقال و پخش متناسب نیروهای وارده به زانو
4- تحمل نیرو: 50% نیروها در هنگام ایستادن و 95% در هنگام خم شدن زانو به آنها وارد می شود.
5- 
نرم کنندگی حرکات ( لوبریکاسیون )
انواع جراحات منیسک
1- جراحات طولی
2- جراحات شعاعی
3- جراحاتی افقی
4- جراحات مایل
5- جراحات کمپکس
شرح حال
بسیاری از صدمات منیسک را با شرح حال دقیق می توان تشخیص داد. نکات مهم در شرح حال عبارتند از :
1-
مکانیسم صدمه دیدگی: معمولاً در اثر ضربه است. اما حرکات چرخشی ناگهانی در مفصل زانو و یا چمباتمه زدنهای مکرر هم می تواند سبب جراحت منیسک گردد . از نظر زمانی هم معمولاً فرد زمان دقیقی از بروز صدمه نمی دهد.
2-
درد:درد متناوب و محدود به مفصل
3-تورم : امکان دارد نباشد یا جزء علائم و نشانه های تاخیری باشد، تورم فوری بیانگر صدمه به محیط منیسک که عروق دارد می باشد.
4-
عوارض دیگر : بیمار بیان می کند که احساس کلیک دارد یا احساس سایش در مفصل یا خالی کردن مفصل دارد گاهی هم می گوید مفصل زانو قفل می شود.
معاینه
در معاینه دردزانو حتماً باید ناحیه کمر، لگن، مفصل ران و کشکک هم معاینه شوند تا دردهای ارجاعی رد شوند. وجود دردموقع هنگام معاینه علامت بسیار مهمی است که در 77% بیماران دیده میشود. جمع شدن مایع در مفصل ( افیوژن ) در نیمی از بیماران دچار صدمه منیسک دیده میشود. دامنه حرکات مفصلی   ROM )) معمولاً کاهش یافته است اما قفل شدن زانو می تواند نشانه منیسک جابجا شده باشد.
در پایان تستهای ارتوپدی اختصاصی مثل مک موری و Steinmann و Apely  انجام می گیرد.
تصویربرداری
plain radiograph : برای رد شکستگی تغییرات تخریبی مفصل انجام می شود و در 4 جهت گرفته می شود :
1- 
عکس قدامی خلفی در حالت ایستاده از زانو
2- عکس خلفی قدامی در حالت خم شدگی 45 درجه زانو
3- عکس از lateral view
4- patellar view Merchant
Artherography :
در قدیم روش استاندارد بود اما الان MRI جای آنرا گرفته است.
MRI
امروزه روش استاندارد برای تشخیص ضایعات منیسک است و 92% دقت دارد. ضایعات منیسک به 3 گروه در عکس MRI تقسیم میشوند.
گروه I : ناحیه کوچکی از منیسک دارای افزایش سیگنال است.
گروه II : ناحیه خطی دارای افزایش سیگنال که به سطح مفصلی گسترش ندارد.
گروه ‌III : افزایش غیر عادی سیگنال که به سطح مفصلی یا لبه خارجی منیسک میرسد.


خرید و دانلود | 1,800 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

بانک تحقیقات دانشجویی - جدید و کامل - اورجینال

بانک تحقیقات دانشجویی - جدید و کامل - اورجینال

بانک تحقیقات دانشجویی - جدید و کامل - اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته درسی

بانک تحقیقات دانشجویی
در زمینه های مختلف علمی همچون :

ادبیات ، آموزشی ، برق ، کامپیوتر ، دام و طیور ، فیزیک ، حسابداری ، حقوق ، هنر ، جغرافیا ، جهانگردی ، کشاورزی ، معارف ، مشاهیر ، مکانیک

مدیریت و علوم تجربی ، عمران ، پزشکی ، رواشناسی ، صنایع ، شیمی ، تاریخ ، ورزش ، حقوق بشر ،حقوق بیمه ، پزشکی ، تجارت ، حقوق تطبیقی ، حقوق جزایی ، معماری و …

تمام مطالب به صورت فارسی نام گذاری و دسته بندی شده است

حاصل تلاش چند ساله ده ها دانشجوی برتر کشور اکنون در دستان شماست.
جامع ترین منبع تحقیقاتی برای پایان نامه های دانشجویی

مقالات ،پروژه های تحقیقاتی و پایان نامه های

خود را در کوتاه ترین مدت آماده کنید.

ش م:4468-753306

فروشنده: جامع ایرانیان

قیمت: 21,000 تومان

خرید پستی:

برای سفارش و خرید اینترنتی بانک تحقیقات دانشجویی - جدید و کامل - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت پول پس از دریافت کالا


خرید بانک تحقیقات دانشجویی - جدید و کامل - اورجینال

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

تجدید ساختار در صنعت برق و سیستمهای تجدید ساختار شده با

تجدید ساختار در صنعت برق و سیستمهای تجدید ساختار شده با

تجدید ساختار در صنعت برق و سیستمهای تجدید ساختار شده با

دسته نرم افزار کاربردی زیردسته متفرقه

تجدید ساختار در صنعت برق و سیستمهای تجدید ساختار شده

موضوع: تجدید ساختار
یک پایان نامه و 30مقاله

فرمت: pdf یا doc- به زبان فارسی
تعداد کل صفحات: 520

این مجوعه شامل پانصد و بیست صفحه پایان نامه و مقاله معتبر در زمینه تجدید ساختار و سیستمهای تجدید ساختار شده است

کلمات کلیدی: تجدید ساختار، سیستمهای تجدید ساختار شده، صنعت برق ، بازار برق


یک پایان نامه با 1?? صفحه و ?? مقاله معتبر -به زبان فارسی- در زمینه تجدید ساختار و موضوعات مرتبط با آن
موضوعات و مباحث ارائه شده در این مجموعه:
تجدید ساختار در صنعت برق ایران
تجدید ساختار در صنعت برق و انرژی های تجدید پذیر
حذف بار ترکیبی در سیستم های تجدید ساختار یافته
دلایل تجدید ساختار ، تاریخجه تجدید ساختار
عوامل موثر در تجدید ساختار
بازار عمده فروشی برق در سیستم تجدید ساختار
ارتباط دینامیک بازار برق و سیستم قدرت
مدل بازار اشتراکی با توجه به عدم تعادل انرژی
دیسپاچینگ توام انرژی و رزرو در سیستم های تجدید ساختار یافته
مراحل اصلاحات در صنعت برق
اجزای سیستم تجدید ساختار شده
استفاده از الگوریتم ژنتیک در سیستم های تجدید ساختار
کاربرد الگوریتم مورچگان در تجدید ساختار
بررسی روند تجدید ساختار
استفاده از ادوات FACTS در سیستم تجدید ساختار یافته
پخش بار بهینه و اقتصادی در سیستم های تجدید ساختار شده
استفاده از کنترل کننده یکپارچه توان خط UPFC در سیستم های تجدید ساختار شده
استراتژی قیمت دهی بهینه در صنعت برق تجدید ساختار یافته
فرایند تجدید ساختار در برخی از کشورها
سود نیروگاه ها در فضای تجدید ساختار یافته
نتایج تجدید ساختار و خصوصی سازی شرکتهای توزیع نیروی برق
استفاده از TCSC برای مدیریت تراکم در بازارهای برق تجدید ساختار یافته
علل گرایش اصلی دولتها به سمت خصوصی سازی در صنعت برق
مدلسازی سیستم کنترل بار -فرکانس در فضای تجدید ساختار شده
دیسپچ همزمان انرژی، رزرو و بار در محیط تجدید ساختار شده
ورود و خروج واحدهای تولید انرژی در سیستم قدرت تجدید ساختار یافته
حفظ قابلیت اطمینان مطلوب در سیستم های قدرت تجدید ساختار شده
مقایسه قابلیت اطمینان بین دو محیط سنتی و تجدید ساختار شده
مکانیزم تجارت و قراردادها در سیستم تجدید ساختار یافته
استفاده از ادوات FACTS در سیستم تجدید ساختار یافته
مدیریت تقاضای توان الکتریکی
مدیریت تراکم خطوط درسیستمهای قدرت تجدید ساختار یافته
کنترل خودکار تولید در سیستم قدرت تجدید ساختار شده
مدیریت پرشدگی خطوط انتقال در سیستم های تجدید ساختار شده
بهبود شاخصهای قابلیت اطمینان و قیمت نقطه ای در سیستم تجدید ساختار یافته
ناحیه بندی سیستمهای قدرت تجدید ساختار شده
بهینه سازی چند هدفه مدیریت تراکم خطوط انتقال با استفاده از بارهای قابل قطع در محیط تجدید ساختار یافته
کاربرد منطق فازی در سیستم تجدید ساختار یافته
مقایسه تطبیقی تجدید ساختار صنعت برق در کشورهای پیشرفته و در حال توسعه
قیمت‌گذاری بهینه توان راکتیو در سیسستمهای تجدید ساختار شده

شما می توانید به سه روش زیر این محصول را دریافت کنید

روش اول: از طریق ایمیل - ظرف حداکتر 12 ساعت به دست شما می رسد. بدیهی است این روش هزینه پستی ندارد

روش دوم : پست سفارشی که حدود 10 روز طول می کشد تا تحویل بگیرید و
حدود 2000 تومان هزینه پست سفارشی می باشد

روش سوم : پست پیشتاز که حدود 5 روز طول می کشد تا تحویل بگیرید و
حدود 5000 تومان هزینه پست پیشتاز می باشد

در صورتی که درباره این مجموعه سوالی دارید بعد از ثبت سفارش می توانید تماس بگیرید( امکان لغو سفارش موقع تماس وجود دارد)

ش.م.87620

فروشنده: نوین آموزش ایران

قیمت: 25,000 تومان

خرید پستی:

برای سفارش و خرید اینترنتی تجدید ساختار در صنعت برق و سیستمهای تجدید ساختار شده با، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت پول پس از دریافت کالا


خرید تجدید ساختار در صنعت برق و سیستمهای تجدید ساختار شده با

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا - پروژه مهندسی شیمی/اورجینال

کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا - پروژه مهندسی شیمی/اورجینال

کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا - پروژه مهندسی شیمی/اورجینال

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

پروژه کارشناسی مهندسی شیمی

کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا

موضوع: کاتالیست های نسل جدید
پروژه مهندسی شیمی با فرمت word

فرمت: doc به زبان فارسی
تعداد کل صفحات: 134


مقدمه

بخش اول : کاتالیست های اولیه زیگلر –ناتا

اجزاء اصلی کاتالیست های زیگلر ناتا

تقسیم بندی کاتالیست های زیگلر ناتا

نسل های کاتالیست های زیگلر ناتا



بخش دوم : متالوسن ها (نسل ششم )

کلیات

دسته بندی متالوسن ها

فعال کننده متالوسن ها

خانواده کاتالیست های متالوسن

پلیمریزاسیون با متالوسن ها

بررسی ویژگی ها و طیف سنجی متالوسن های گروه 4

تکامل تدریجی



بخش سوم : کاتالیست های ترکیبات آلفا دی آمین ها(نسل هشتم )

کلیات

A-لیگاندهای فسفین

B-فلزات واسطه انتهایی وپلیمریزاسون اتیلن

C-کاتالیست cyclophane-Based Ni

D-کمپتکس های منگنز (II) وکبالت (II)

E-کمپلکس های آلومینیوم



بخش از مقدمه پایان نامه

اساسآ کاتالیزور به عنوان یک ترکیب شیمیایی در نظر گرفته می شود که قادر به اعمال اثر تسریع کنندگی و اثر جهت دهندگی بر پیشرفت واکنشی باشد که از نظر ترمودینامیکی امکان پذیر است. هنگامی که کاتالیزور به صورت محلول در محیط واکنشی است "کاتالیزور همگن" و وقتی که کاتالیزور فازی مجزا از فاز واکنش تشکیل میدهد "کاتالیزور ناهمگن" نامیده می شود. در اکثر موارد کاتالیزور ناهمگن، کاتالیزور جامدی است که از تماس با آن واکنش گرهای گازی یا مایع، متحول می شوند و در نتیجه خیلی اوقات عبارت "کاتالیست" برای نامیدن کاتالیزور ناهمگن به کار می رود .


بطور کلی کاتالیستها به سه دسته تقسیم می شوند:

1- کاتالیستهای فلزی، از قبیل Fe، Co، Ni، Rh، Pt و غیره.

2- کاتالیستهای عایق، از قبیل سیلیکا، آلومینا، زئولیتها و آلومینای فعال شده. (این نوع کاتالیستها نسبت به آمونیاک و بازهای الی حساس هستند.)

3- کاتالیستهای نیمه هادی، از قبیل اکسیدهای فلزی و سولفیدها.
شماره مجوز محصول اورجینال 0107/57845632

فروشنده: دانا مارکت

قیمت: 30,000 تومان

خرید پستی:

برای سفارش و خرید اینترنتی کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا - پروژه مهندسی شیمی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت پول پس از دریافت کالا


خرید کاتالیست های نسل جدید زیگلر – ناتا - پروژه مهندسی شیمی/اورجینال

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. پیشنهاد خرید این محصول به دوستان

آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته در ایران) - اورجینال

آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته در ایران) - اورجینال

آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته در ایران) - اورجینال

دسته کتاب الکترونیک زیردسته متفرقه

آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته در ایران) - اورجینال

آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده
این محصول طرز نگارش پایان نامه و مقالات علمی را آموزش می دهد در کنار آموزشها نمونه های مختلفی از پایان نامه و مقالات نیز ضمیمه شده است تا استفاده کنندگان از این محصول به آسانی با شیوه های مختلف نوشتن مقاله و پایان نامه آشنا گردند.برای تمامی دانشجویان که نیاز به نگارش پایان نامه دارند و همچنین سایر افراد و نویسندگان مقالات علمی خرید این محصول توصیه می گردد.


تمامی مراحل آماده سازی و نگارش پایان نامه و مقالات علمی با جرئیات کامل توضیح داده شده است.هر شخص با استفاده از این محصول میتواند با مراحل نوشتن مقاله و پایان نامه مطلع گردد.برای تمامی دانشجویان سال آخر که نیاز به نگارش پایان نامه دارند و همچنین سایر دانشجویان و نویسندگان مقالات علمی خرید این محصول توصیه می گردد
آموزش نحوه نوشتن پایان نامه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده
******************************************************
کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض رایگان است

فروشنده: تهران مارکت ایران

قیمت: 20,000 تومان

خرید پستی:

برای سفارش و خرید اینترنتی آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته در ایران) - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرداخت پول پس از دریافت کالا


خرید آموزش نحوه نوشتن پایان نامه پروژه و مقالات علمی + 1000 نمونه آماده( کامل ترین بسته در ایران) - اورجینال

برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید. پیشنهاد خرید این محصول به دوستان