جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

دانلود ترجمه مقاله روش های جدید در کتابخانه ها و دوره های آموزشی بررسی اطلاعات

ترجمه مقاله روش های جدید در کتابخانه ها و دوره های آموزشی بررسی اطلاعات

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله روش های جدید در کتابخانه ها و دوره های آموزشی بررسی اطلاعات
عنوان انگلیسی مقاله: Current trends in library and information studies curricula around the world
عنوان فارسی مقاله: روش های جدید در کتابخانه ها و دوره های آموزشی بررسی اطلاعات در سرتاسر جهان.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ظهور اینترنت و دسترسی سریع و آسان توسط اینترنت به مجموعه گسترده ای از منابع اطلاعات دیجیتالی، روش هایی را که کاربران با منابع اطلاعاتی سرو کار دارند در سطح گسترده ای تحت تاثیر قرار داده و آن ها را به عنوان کاربر اطلاعات، مستقل تر کرده است. کتابخانه ها که زمانی کنترلی انحصاری بر روی انتقال اطلاعات داشته اند هم اکنون به عنوان منبع اطلاعاتی کوچکی برای کاربران مد نظر قرار می گیرند. این پیشرفت ها تغییرات قابل توجهی را در الگوه های اطلاعاتی ایجاد کرده اند که از رویکرد سیستم محور که تمرکزش بر روی چگونگی کارکرد سیستم بوده است به یک رویکرد فردمحور که به بررسی سیستم به گونه ای که توسط کاربر مد نظر می باشد تغییر یافته و تمرکزش را بر روی نیازهای اطلاعاتی و عملکردی کاربر قرار می دهد. این تغییر الگو، مجموعه اطلاعات و نقش تخصصی اطلاعات و ماهیت فعالیتشان را تغییر داده است. در واکنش به ماهیت رو به تغییر اطلاعات، کتابخانه ها و علوم اطلاعات (LIS) ،آموزش تغییرات قابل توجهی را با گذشت سال ها داشته است. هدف این مطالعه بررسی این مورد می باشد که تا چه حدی تغییرات در کانون الگوی اطلاعاتی در دوره LIS بازتاب داده شده است، به عبارت دیگر تا چه حدی دوره LIS با رویکرد کاربر محوری تطبیق می یابد.
ص 2
بررسی تحقیقات
آموزش کتابخانه ای امروزی در سال 1887 زمانی که ملویل دوی اولین دانشکده را برای آموزش کتابداران حرفه ای در دانشگاه کلمبیا تاسیس کرد، آغاز شد. چندین دانشکده کتابداری دیگر نیز در ایالات متحده و بریتانیا در دو دهه اول قرن بیستم تاسیس شد. (Mortazaie and Naghshineh, 2002; Torstensson, 2002). تا این زمان نظریه کلی در این رشته وجود داشت که در تحصیلات کتابخانه ای می بایست تجدید نظر گردد. این افکار به درخواست شرکت Carnegie منجر به تحقیقاتی شد که ساختار جدیدی را برای آموزش کتابخانه ای بر مبنای سیستم دانشگاهی مطرح کرد.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.59مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله تبادل دوره آموزشی بین سیستم های آموزش هوشمند مختلف

ترجمه مقاله تبادل دوره آموزشی بین سیستم های آموزش هوشمند مختلف

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله تبادل دوره آموزشی بین سیستم های آموزش هوشمند مختلف
عنوان انگلیسی مقاله: Exchanging courses between different Intelligent Tutoring Systems: A generic course generation authoring tool
عنوان فارسی مقاله: تبادل دوره آموزشی بین سیستم های آموزش هوشمند مختلف: ابزارهای آماده سازی ایجاد دوره های آموزشی جامع.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال های اخیر تلاش های زیادی به منظور ایجاد سیستم آموزشی هوشمند انجام شده که نزدیک به روش تدریس انسان باشد. بعضی از مضرات سیستم هایی که قبلا ایجاد شده اند، غیرممکن بودن اشتراک دوره های آموزشی بین سیستم های آموزشی هوشمند مخلف و مشکل در ایجاد آن ها بوده است. زمانی که سیستم آموزشی هوشمند ایجاد شد، ایجاد یک دوره آموزشی جدید به عنوان کارپرهزینه ای می باشد که نیازمند دخالت بسیاری از افرادی که در حوزه های مختلف کارشناس هستند، می باشد. در این مقاله ابزارهای مناسب قابل توسعه و کامل به منظور ایجاد دوره های اموزشی برای سیستم های اموزشی هوشمند مختلف نشان داده می شود. این ابزارهای مناسب، امکان ایجاد دوره های آموزشی را برای انواع متفاوتی از سیستم های اموزشی هوشمند فراهم می کند. زمانی که یک دوره آموزشی ایجاد شد، می توان ان را به سیستم آموزشی هوشمند دیگری انتقال داد، و از مدل غالبی که آن دوره اموزشی ارائه می کند، استفاده مجدد کرد. نمونه ابزارهای مناسب، با دو سیستم آموزشی هوشمند ساده تست شدند. 
کلیدواژه: سیستم آموزشی هوشمند، ابزارهای مناسب، جامع، ابررسانه، نظریات طرح آموزشی
1. مقدمه:
سیستم های آموزشی هوشمند (ITS) سیستم های مبتنی برکامپیوتر می باشند که آموزش مجزایی را برای دانشجویان ایجاد می کند. در حدود 20 سال پیش، پژوهش انجام شده توسط بنجامین بلوم و افراد دیگر نشان داد که دانشجویانی که آموزش های یکطرفه را دریافت می کنند دو انحراف معیار بهتری را نسبت به دانشجویانی که در کلاس های سنتی حضور می یابند، به اجرا در می آورند. یعنی، متوسط دانشجویان آموزش دیده به اندازه 2% دانشجویان سطح بالایی که در کلاس های سنتی اموزش می بینند، می باشد. علاوه بر این تحقیقات بر روی سیستم های نمونه نشان می دهد که دانشجویانی که از طریق ITS آموزش می بینند معمولا یادگیری شان سریعتر بوده و یادگیری ان ها از نظر بهبود عملکرد بهتر از دانشجویان آموزش دیده در کلاس می باشد. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 2.55مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها

ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
عنوان انگلیسی مقاله: COMMENTARY Laddering in the practice of marketing research: barriers and solutions
عنوان فارسی مقاله: تفسیر نردبانی در انجام پژوهش بازاریابی: موانع و راه حل ها
دسته: اقتصاد - بازاریابی - مدیرت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 1?
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف - این مقاله با در نظر گرفتن تحقیقات دانشگاهی و بازار، به دنبال ارائه بحث در مورد کاربرد نردبان در انجام بازاریابی می باشد.
طرح/ روش شناسی / رویکرد - این پژوهش نقاط اختصاری نردبان را به عنوان یک روش تحقیق کیفی ارائه می نماید و اهمیت آن را می توان در رفتار درک بهتر نمود.
یافته ها - این مقاله استدلال می کند که نردبان روش مفید و قدرتمندی می باشد، اما به ندرت توسط دانشمندان و شاغلین مورد استفاده قرار می گیرد. نویسندگان این مقاله به این مسئله رسیدگی می نمایند که موانع اصلی و آشکار که مانع از استفاده مناسب از آن می شود، می تواند به جنبه های زیر مرتبط شود: مصاحبه های زمان بر و گران قیمت ؛ مجموعه پاسخ های ساختگی؛ سوگیری های محقق؛ و تجزیه و تحلیل ساده نتایج.
اصالت / ارزش - این مقاله به انجام بهتر نردبان کمک می کند، محدودیت های آن را مشخص نموده و جایگزین هایی را برای مقابله با آنها پیشنهاد می نماید.
واژه های کلیدی:
مصاحبه ها، نظریه بازاریابی، پژوهش، رفتار
مقدمه
هدف این مقاله، ارائه روش نردبانی و بحث در مورد استفاده از آن در انجام تحقیقات علمی و بازار می باشد. این پژوهش بدین منظور، مطالعات مرکزی انجام شده در مورد نردبان را همراه با بازتاب های تجربی نویسندگان بررسی می نماید و استفاده از آن به خصوص در بازاریابی را مشخص می نماید. در ابتدا مقاله به توصیف مهارت های اصولی نردبان می پردازد که شامل تعریف آن و همچنین شرح ظهور و ارتباط آن با تئوری وسیله-هدف می باشد. مراحل اصلی این روش و نتایج به دست آمده از آنها به طور خلاصه توضیح داده شده است. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.27مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

ترجمه مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 2?
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد.در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند.حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10 واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد.بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است. 
مقدمه
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ?هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ?هفته در نظر نگرفت.
مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند.از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است.در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد.با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.97مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک

ترجمه مقاله پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک
عنوان انگلیسی مقاله: Job Characteristics as Predictors of Work Motivation and Job Satisfaction of Bank Employees
عنوان فارسی مقاله: ویژگی های کاری به عنوان پیش بینی انگیزه کار و رضایت شغلی کارکنان بانک
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه تلاش نموده تا مطالعه ای در مورد ویژگی های کار به عنوان پیش بینی کننده انگیزه کاری و رضایت شغلی نماید. داده ها برای دستیابی به این اهداف با کمک اجرای پرسشنامه ای برای کارمندان  بانک بخش خصوصی و عمومی در آندرا پرادش، جمع آوری شدند. ابزار اصلی تجزیه و تحلیل داده ها با کمک همبستگی و تحلیل رگرسیون چندگانه انجام شد. نتایج به دست آمده نشان می دهد که تنوع مهارت بعنوان پیش بینی کننده مهم و مثبتی در رضایت شغلی شناخته شده در حالی که هویت شغلی، هدفداری کاری، خودمختاری  و بازخورد، پیش بینی کنندة منفی رضایت شغلی هستند. هدفداری کاری ، خودمختاری  و بازخورد با توجه به انگیزه درونی، بطور معنادار و مثبتی پیش بینی کنندة انگیزه درونی هستند. خودمختاری تنها بُعدی می باشد که پیش بینی کننده منفی انگیزه بیرونی است.
واژه های کلیدی:
 ویژگی های شغلی، رضایت شغلی و انگیزه کار
1. مقدمه
مفهوم مدل ویژگی های شغلی بر روی طراحی شغلی تمرکز می نماید، لذا به فرد انگیزه می دهد (دروار، 200?).  هکمن، اولدهام، جانسون، و پوردی (197?) این رویکرد را بر اساس بررسی های تشخیصی شغلی گسترش دادند. ویژگی های شغلی، هدف ویژگی های مشاغل می باشند،  رتبه چنین مشاغلی شغل به گونه ای طراحی شده که انگیزه درونی کار و رضایت شغلی متصدیان کار را بالا می برد (هاکمن و اولدهام، 197?). هدفداری کاری ، تنوع مهارت، هویت شغلی، خودمختاری  و بازخورد که پنج ویژگی اصلی شغلی هستند، ارتباط مثبت با رضایت شغلی و عملکرد اعتقاد دارند (هانتر ئی پی، 200?).
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.73مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید