جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

دانلود ترجمه مقاله تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیار

ترجمه مقاله تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیار

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیار
عنوان انگلیسی مقاله: Transitioning from e-Learning to m-Learning: Present Issues and Future Challenges
عنوان فارسی مقاله: تغییر از روش آموزش الکترونیک به آموزش سیارمسائل کنونی و چالش های آینده.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 7
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله آموزش سیار را در فضای روش های آموزش امروزی قرار می دهد. سه گروه اصلی چالش ها عبارتند از- فناوری، توسعه و آموزش- که در تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار، تعریف می گردند. تاثیری که آن ها بر روی شرکت کنندگان، آموزندگان و آموزگاران و دانشجویان در فرایند آموزش سیار دارند نیز مورد بررسی قرار می گیرند. 
1. مقدمه:
به دلیل رشد مستمر اطلاعات و فناوری ارتباطات، ما امروزه شاهد پیشرفت سریعی در توسعه فناوری های آموزشی می باشیم. دسترسی از راه دور به مقدار زیادی از مواد آموزشی با توسعه فناوری های اینترنتی و سریعتر و آسان تر شده است. این موارد منجر به افزایش مستمر تعداد کاربرانی که از خدمات جدید ارائه شده توسط آموزش های از راه دوراستفاده می کنند، شده است. 
کاربرد روزافزون تجهیزات سیار و ارتباطات بی سیم قابلیت دسترسی به محتوا را در هر مکان و زمان امکان پذیر کرده، و به این ترتیب روش های آموزشی انعطاف پذیر تر و جدیدتر- یعنی آموزش سیار را ایجاد می کند.
در طی تغییر از یک روش آموزشی، همیشه با چالش هایی مواجه می شویم. در مورد تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار نیز به این صورت می باشد. یکی از مضرات توضیحات کنونی مرتبط با این چالش ها این می باشد که آن ها نگران این می باشند که آن ها آموزش سیار را بدون بررسی روش های تعامل متقابل با روش های آموزشی دیگر مد نظر قرار می دهند. اشکال دیگر این می باشد که این چالش ها بصورت مجزا از یکدیگر مورد بررسی قرار می گیرند. برای نمونه چالش های آموزشی بدون ارتباط با چالش های توسعه و موارد دیگر مورد ارزیابی قرار می گیرند. 
ما این موقعیت را مد نظر قرار می دهیم که چالش های مربوط به تغییر از آموزش الکترونیک به آموزش سیار می بایست از نقطه نظر تعامل متقابل میان ان ها و از نقطه نظر تمام متقاضیان در فرایند آموزش سیار – یعنی آموزندگان، آموزگاران و دانش آموزان مد نظر قرار گیرد. تنها بر این اساس راه حل موفقیت امیزی برای این چالش ها ایجاد می گردد. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.59مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله سنتز ماده ضدآتش فاقد هالوژن و کاربرد آن روی پلی پروپیلن

ترجمه مقاله سنتز ماده ضدآتش فاقد هالوژن و کاربرد آن روی پلی پروپیلن

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله سنتز ماده ضدآتش فاقد هالوژن و کاربرد آن روی پلی پروپیلن
عنوان انگلیسی مقاله: Synthesis of halogen free flame retardant and its application on polypropylene
عنوان فارسی مقاله: سنتز ماده ضدآتش فاقد هالوژن و کاربرد آن روی پلی پروپیلن.
دسته: شیمی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف از کار انجام شده در اینجا، سنتز ماده ضد آتش فاقد هالوژن و دوستدار محیط زیست بر پایه فسفر برای کاربرد روی پلی پروپیلن بود. پلی پروپیلن در دمای اتاق به شدت آتشگیر است و تقریباً زغالی به جا نمی گذارد. ماده ضد آتش سنتز شده مقادیر شاخص حد اکسیژن (LOI) پلی پروپیلن را افزایش داده و همچنین از ریزش مذاب پلیمر جلوگیری می کند. با این حال، مشاهده شد که مقاومت گسیختگی فیلامنت های پلی پروپیلن عمل شده، با افزایش غلظت ماده ضد آتش کاهش می یابد. پایداری گرمایی پلی-پروپیلن نیز با افزایش دمای تخریب، افزایش می یابد.
کلیدواژه: ماده ضدآتش، پلی پروپیلن، ماده ضدآتش بر پایه فسفر، پایداری گرمایی
مقدمه:
مهمترین خاصیت پلی پروپیلن امکان کاربرد آن به صورت اشکال مختلف لیفی است. دمای ذوب پایین آن (C?170-1?0) در بسیاری از مراحل تولید لایه های بی بافت مزیت مهمی به حساب می آید. ضد آتش کردن پلی پروپیلن به شدت سخت است. پلی پروپیلن خالص در دمای اتاق بسیار آتشگیر است و تقریبا هیچ زغالی به جا نمی گذارد. آتشگیری بالا و مقدار شاخص حد اکسیژن پایین (?/17)، کاربرد آن را در بسیاری از زمینه ها با محدودیت مواجه کرده است. زمانی که مشتعل می شود، پلی پروپیلن با شعله بدون دود می سوزد و زغالی به جا نمی گذارد. همراه با سوختن، ریزش مذاب که خود عاملی خطرناک است نیز مشاهده می شود. بنابراین، عامل ضدآتش نه تنها باید باعث خاموش شدن آتش شود، بلکه باید از ریزش پلیمر نیز جلوگیری کند. به همین دلیل پلی پروپیلن ضدآتش شده برای توسعه در زمینه های مختلف مورد نیاز است. 
ترکیبات هالوژن دار به همراه تری اکسید آنتیموان به عنوان عامل تشدیدکننده، جزء مواد متداول برای ضدآتش کردن پلی پروپیلن است. با این حال، با توجه به جنبه های ایمنی و مشکلات زیست محیطی، استفاده از بعضی از این مواد به دلیل آزادسازی گازهای سمی و دودهای خورنده در حین سوختن محدود شده است. چیو و وانگ  خواص ضدآتش پلی پروپیلن عمل شده با آمونیوم پلی فسفات را بررسی کردند. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.89مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله نقش اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی

ترجمه مقاله نقش اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله نقش اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی
عنوان انگلیسی مقاله: Accruals and the performance of stock returns following external financing activities
عنوان فارسی مقاله: اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 38
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
دراین این مقاله ارتباط بین تامین مالی نابه هنجار خارجی و اقلام تعهدی نابه نجار  به وسیله تمرکز جداگانه بر روی اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام تعهدی بلند مدت مورد بررسی قرار گرفت. ما فهمیدیم که تامین مالی خارجی و اقلام تعهدی پرتفوی کاهش خطر، نه تنه امولد بازده بالاتری است بلکه همچنین فرصتهای آماری آربیتراژی را تشکیل می دهد.تجزیه و تحلیل سطح پرتفولیو و سطح شرکتها از طریق رگرسیون مقطعی نشان می دهد که توانایی معیارهای  تامین مالی خارجی در      پیش¬بینی بازده سهام همچنان پس ازکنترل اقلام تعهدی سرمایه در گردش  به قوت خود باقیست . به هر حال این توانایی با کنترل اقلام تعهدی بلند مدت به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. نتایج ما با شکست سرمایه گذاران برای تشخیص سرمایه گذاری بیش از حد مرتبط با فعالیت و یا مدیریت فرصت طلبانه عایدی ها مطابقت دارد.
کلمات کلیدی: فعالیتهای تامین مالی خارجی، اقلام تعهدی، بازده سهام.
مقدمه:
بسیاری از مطالعات انجام شده بیانگر رابطه منفی بین فعالیتهای تامین مالی شرکتها و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً تامین مالی نابه هنجار نامیده می شود. فعالیتهای افزایش (توزیع)سرمایه با کم(زیاد)شدن بازده در آینده همراه است. این رابطه طیف گسترده ای از فعالیت های تامین مالی خارجی و حتی کل فعالیتهای تامین مالی را تشکیل می دهد. در ارتباط با این مطالعات، مستندات پژوهشی زیادی نیز وجود دارد که بیانگر رابطه منفی میان سطح اقلام تعهدی حسابداری و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً اقلام تعهدی نابه هنجار نامیده می شود: شرکتها همراه افزایش(کاهش) اقلام تعهدی ،بازده کمتر(بیشتری)را تجربه می کنند.این ارتباط شامل اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام بلندمدت و کل اقلام تعهدی می باشد. مطالعات اخیر توسط کوهن (200?)، ، ریچاردسون و اسلوان (2008) ، و وانگ (2010) و ریچاردسون و اسلوان (2003) بیانگرارائه تلاشی سیستماتیک برای بررسی ارتباط بین این نابه هنجاری در بازار است.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.59مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله زمانبندی دوره تحصیلی دانشگاه با الگوریتم ژنتیک

ترجمه مقاله زمانبندی دوره تحصیلی دانشگاه با الگوریتم ژنتیک

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله زمانبندی دوره تحصیلی دانشگاه با الگوریتم ژنتیک
عنوان انگلیسی مقاله: University Course Timetabling with Genetic Algorithm: a Laboratory Excercises Case Study
عنوان فارسی مقاله: زمانبندی دوره تحصیلی دانشگاه با الگوریتم ژنتیک، بررسی موردی تجارب آزمایشی.
دسته: علوم تربیتی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 1?
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله به شرح کاربرد الگوریتم ژنتیکی هیبریدی در ارتباط با نمونه های دنیای واقعی در مورد زمانبندی دوره اموزش دانشگاهی می پردازد. ما زمانبندی آزمایشی را در محیط کاملا محدود مد نظر قرار می دهیم، که در ارتباط با آنف تعریف رسمی داده می شود. تکنیک های ارائه راه حل متناسب با این مسئله به همراه عملگرهای ژنتیکی مربوطه و الگوریتم جستجوی محلی تعریف می گردند. رویکرد مطرح شده در این مقاله به طور موفقیت آمیزی  برای زمانبندی در نهادهای پژوهشی مورد استفاده قرار گرفته و دارای قابلیت ایجاد زمانبندی برای نمونه های مسائل پیچیده تر می باشد.
1. مقدمه:
مسئله زمانبندی دانشگاهی و انواع  آن به عنوان بخشی از دسته بندی زمانبندی و مسئله زمانبندی می باشد. هدف جدول زمانبندی، تعیین ضوابطی برای تعداد محدودی از منابع بوده در حالی که تمام محدودیت ها نیز در نظر گرفته می شود. دو شکل مسئله زمانبندی دانشگاهی در تحقیقات امروزی مد نظر قرار می گیرد: زمانبندی امتحان و مسئله زمانبندی دوره آموزش می باشد، به ترتیبی که تفاوت بین این انواع معمولا بستگی به دانشگاه مربوطه دارد. این مسئله به صورت تخصصی تر مبتنی بر فعالیت های بعد از ثبت نام و یا تکلیف محور می باشد. در مسائل بعد ثبت نام، زمانبندی می بایست به گونه ای ایجاد گردد که تمام دانشجویان بتوانند در تمام برنامه هایی که ثبت نام کرده اند شرکت کنند، در حالی که در مسئله برنامه تحصیلی محدودیت ها بر طبق به دوره تحصیلات دانشگاه  و نه بر مبنای داده های نام نویسی می باشد. 
به دلیل پیچیدگی ذاتی مسئله و تغییر پذیری ، بیشتر مشکلات حقیقی مرتبط به زمانبندی دانشگاهی بر مبنای NP می باشد. این موارد مستلزم الگوریتم های ذهنی می باشد که تضمینی را برای راه حل های مطلوب ایجاد نمی کنند، اما در بسیاری از موارد قابلیت ایجاد راه حلی را دارند که که برای اهداف عملی مناسب می باشند. قبلا نیز نشان داده شده است که تکنیک های مبتنی بر موارد فرا ذهنی ( همانند الگوریتم های تکاملی؛جستجوی ممنوع و غیره) مشخصا متناسب با حل این نوع از مشکلات بوده، و این مقاله نمونه ای از آن رویکرد می باشد. 
این مقاله تمرکزش را بر روی مسئله زمانبندی آزمایشی (LETP) قرار می دهد، که ما آن را به عنوان نوعی از مسئله زمانبندی دوره آموزشی دانشگاهی (UCTP) تعریف می کنیم. انگیزه برای این مقاله حاصل از نیاز برای ایجاد زمانبندی خودکار در نهادهای پژوهشی می باشد. این جداول زمانی دیگر با استفاده از روش های سنتی به دلیل بالا رفتن پیچیدگی های مربوط به اصلاح دوره آموزشی ایجاد نمی گردد.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.74مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
عنوان انگلیسی مقاله: Values underlying the consumption of perfume: Social-semiotic approach
عنوان فارسی مقاله: ارزش های زمینه ساز مصرف عطر: دیدگاه نشانه شناسی اجتماعی
دسته: بازاریابی - اقتصاد - اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 1?
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف این مطالعه درک بهتر مسائلی می باشد که تحت نفوذ عادات خرید و مصرف ما برای محصولات لوکس  قرار دارد. ما تلاش نموده ایم تا درک نماییم که چگونه پیام های مختلف در مورد عطر (به عنوان یک محصول لوکس ) می تواند برای ایجاد یک مباحثه هماهنگ با انواع مختلف از انتظارات مصرف کننده سازمان یابد. این مطالعه مبتنی بر مصاحبه های انجام شده با مصرف کنندگان عطر می باشد که کالبد تجزیه و تحلیل نشانه شناختی اجتماعی را ایجاد می نماید.
واژه های کلیدی:
لوکس ، عطر، نماد شناسی، انتظار مصرفی، ارزش های مصرفی 
بازار کالاهای لوکس که در اواسط قرن گذشته از اهمیت اقتصادی کمی برخوردار بود، طبق آمار گروه مشاوره بوستون، در بازار بیش از ?00 میلیارد دلار آمریکایی تکامل یافته است و انتظار می رود در پایان این دهه به مرز تریلیون دلار آمریکایی برسد (مایرز، 200?). اگرچه بُعد واقعی کالاهای لوکس را نمی توان اندازه گیری نمود، با فرض بر محدودیت های نادرست آن این باور وجود دارد که طبق به داده ها های به دست آمده از کمیته کلبرت، رشد اخیر فروش در حد متوسط قرار دارد (رائوکس، در سال 2007 به اطلاع عموم رسیده است) و  بازار هم معذلک دستخوش عملکرد ضعیف کشورهای اروپایی قرار دارد. 
عمل خرید و/ یا استفاده از محصولات لوکس یک معنا دارد، از آن جاییکه به فراتر از مصارف عینی از مقوله های کالایی می رود، پیشنهاد و عرضه شده است و مصرف کالاهای لوکس اغلب با آنچه که نماد آنهاست تحریک می شود و حاکی از یکی از استادانه ترین اشکال بیان ارزش هر فرد است. نماد در پس عمل خرید و استفاده از کالای  لوکس، عامل مشترکی می باشد که موجب می شود صحبت کردن در مورد بازار کالای لوکس ، با وجود ناهمگنی زیاد در میان محصولات و خدماتی که آن را می سازند، امکان پذیر گردد(فالکو، 200?).
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.28مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید