جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

دانلود ترجمه مقاله برنامه ریزی استراتژیک - مقایسه شرکت ها با فناوری بالا و پایین

ترجمه مقاله برنامه ریزی استراتژیک - مقایسه شرکت ها با فناوری بالا و پایین

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله برنامه ریزی استراتژیک - مقایسه شرکت ها با فناوری بالا و پایین
عنوان انگلیسی مقاله: Strategic planning—a comparison of high and low technology manufacturing small firms
عنوان فارسی مقاله: برنامه ریزی استراتژیک - مقایسه ای بین شرکت های کوچک تولیدی با سطح تکنولوژی بالا و پایین
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 2?
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 در این مقاله بیان می کنیم که شرکت ها بر اساس سطح تکنولوژی که در تولیدات و فرایندهایشان بکار می برند به دو دسته کلی تقسیم می شوند.شرکت های با تکنولوژی بالا و پایین .همچنین بیان می شود که سطح تکنولوژی بکار رفته تاثیر بسزایی در فرایند برنامه ریزی استراتژیک کلی و محرک های اصلی ان (رهبری و فرهنگ سازمانی که منجر به عملکردهای مختلف می شوند) را در شرکت دارد.
با تکیه بر نمونه ای که 19? هیئت مدیره و مدیران اجرایی ارشد شرکتهای تولیدی با اندازه کوچک و متوسط را مورد بررسی قرار داد ، نتیجه گرفتیم که شرکتهای با تکنولوژی بالا اهمیت  بیشتری برای مدلهای رهبری منابع انسانی  و افرین قائل شدند. این دو سبک رهبری رابطه مستقیمی با برنامه ریزی استراتژیک و شاخص های عملکرد استفاده شده دارند.از طرف دیگر، شرکتهای با تکنولوژی پایین تمایل بیشتری به سبک رهبری تعاملی دارند که این سبک رهبری رهبطه مستقیمی با مشخصات استراتژی داخلی و شاخص های عملکرد کوتاه مدت دارد. بطور مشابه نتیجه گرفتیم که مدلهای فرهنگی نیز رابطه مستقیمی با استراتژی و شاخص های عملکرد در هر دو نوع شرکت دارد.نهایتا عملکرد کلی هر دو نوع شرکت نشان می دهد که شرکتهای با تکنولوژی بالاتر عملکرد بهتری نسبت به شرکتهای با تکنولوژی پایین تر دارند. یافته ها بیان می کنند که شرکتهای با تکنولوژی پایین می توانند در رویارویی با محیط خارجی،همانند شرکتهای با تکنولوژی بالا با موفقیت عمل کنند،در صورتی که برنامه ریزی استراتژیکشان، سبک رهبری و فرهنگ سازمانی خود را تغییر دهند.
کلیدواژه: فناوری بالا، طرح راهبردی، رهبری، فرهنگ، عملکرد
مقدمه :
امروزه مدیران با محیطی پویا ، پیچیده و غیر قابل پیش بینی مواجه هستند که تکنولوژی ، ماهیت رقابت، جهانی شده، مرز های صنایع و قوانین رقابت به سرعت در حال تغییرند.
زیادی و پیچیدگی تغییرات در محیط تجارتی کنونی شرکتها را به سمت جستجوی راههای جدید برای بقای رقابت خود سوق می دهد.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.22مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله محیط محاسبات ابری علمی کارآمد برای شبیه سازی مواد

ترجمه مقاله محیط محاسبات ابری علمی کارآمد برای شبیه سازی مواد

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله محیط محاسبات ابری علمی کارآمد برای شبیه سازی مواد
عنوان انگلیسی مقاله: A high performance scientific cloud computing environment for materials simulations
عنوان فارسی مقاله: محیط محاسبات ابری علمی کارآمد برای شبیه سازی مواد.
دسته: فیزیک - کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
ما به شرح پلتفرم (مبنای) پیشرفت محاسبات ابری علمی (SCC) که ظرفیت محاسبه کارآمد را ارائه میدهند، می پردازیم. این پلتفرم شامل نمونه آزمایشی از دستگاه مجازی علمی شامل سیستم عامل یونیکی و چندین کد علمی مواد، به همراه ابزارهای رابط مهم (تولست SCC) می باشد که نقش های قابل مقایسه با خوشه های محاسبه محلی را ارائه می دهد. مشخصا، تولست SCC (محاسبات ابری علمی) ایجاد اتوماتیک خوشه های مجازی را برای محاسبات موازی، و همچنین تسهیلات I/O  (صفر و یک) مناسبی را که امکان ارتباطات یکپارچه را در مورد محاسبات ابری ایجاد می کنند، فراهم می کند.  پلفرم SCC (محاسبات ابری علمی) مورد نظر ما برای محاسبات ابری انعطاف پذیر آمازون مطلوب می باشد (EC2). ما به ارائه مبنایی برای برنامه های کاربردی علمی پیش الگو پرداخته و به اثبات عملکردهای قابل مقایسه با خوشه های محاسباتی محلی می پردازیم. برای ساده سازی اجرای کد و فراهم کردن دسترسی کاربرپسند، همچنین به ادغام قابلیت محاسبه ابری در رابط گرافیک کاربری (GUI) مبتنی بر زبان برنامه نویسی جاوا پرداخته ایم. پلتفرم SCC (محاسبات ابری علمی ) مورد نظر ما، به عنوان جایگزینی برای منابع HPC  ( محاسبه با کارایی بالا) برای علم مواد یا کاربردهای شیمی کوانتوم می باشد.
کلیدواژه: محاسبه ابری، محاسبه علمی، محاسبه کارامد، فیزیک ماده چگال ( فشرده شده)
مقدمه:
محاسبه ابری (CC) به عنوان الگوی محاسباتی می باشد که منابع مقیاس پذیر پویا، مجازی به عنوان خدماتی بر روی اینترنت می باشند [1–?]. این الگو شاهد پیشرفت های قابل توجهی در چند سال گذشته، به ویژه با ظهور چندین سرویس محاسبه ابری تجاری که از صرفه جویی های مقیاس مزایای بدست می آورند، بوده است [?–9]. درحالیکه بسیاری از کاربردهای تجاری به سرعت پیشرفت  CC( محاسبه ابری) را مد نظر قرار داده اند، دانشمندان در بکارگیری ظرفیت های محیط CC کندتر عمل کرده اند. اشتراک منابع محاسباتی همانند خوشه های بیوولف که اغلب برای مواد چگال ( به هم فشرده) امروزی و شبیه سازی علم مواد ،برای دانشمندان چیز جدیدی نیست. همچنین منابع ابرمانند همانند محاسبه گرید و خوشه های کندور برای بعضی از کاربردهای علمی مفید می باشد. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 2.06مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی

ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله تاثیرات هویت و تصویر محبوبیت برند در اذهان عمومی
عنوان انگلیسی مقاله: Effects of brand love, personality and image on word of mouth
عنوان فارسی مقاله: تاثیرات ، هویت و تصویر محبوبیت برند ، در اذهان عمومی: برند های مد در میان مصرف کنندگان جوان
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف – در حوزه ارتباطات مشتری با برند، محبوبیت برند مد روز، موضوع اصلی می باشد. مدیران برند، به برند با محبوبیت بیشتر تمایل دارند، مانند برند مک دونالد که در آن نوشته شده : عاشقشم. با این وجود، در مقالات و کتاب های بازاریابی در مورد اهمیت این موضوع، به اندازه کافی بحث نشده. بعلاوه هرگز در مورد تاثیر خصوصیت برند و تصویر برند بر روی محبوبیت برند تحقیق تجربی صورت نگرفته است. هدف این مقاله، رسیدگی به این بی توجهی است، که با توسعه مدل ترکیبی سببی در محبوبیت برند، خصوصیت برند، تصویر برند، و شایعات و اذهان عمومی و همچنین بررسی روابط بین آنها، به آن خواهیم رسید. اطلاعات در مورد طراحی، روش شناسی و رویکرد با استفاده از نظرسنجی با استفاده سوالات کاربردی از 2?0 دانشجوی لیسانس انجام گرفت. با استفاده از تست AMOS 1?.0 و بکار بردن تحلیل نتایج، فرضیه ها مورد آزمایش قرار گرفتند.
یافته ها - نتایج نشان داد که تنها تصویر برند به عنوان یک عامل تعیین کننده محبوبیت برند در نظر گرفته شده است که بر WOM در راستای هویت برند تاثیر می گذارد
پیامدهای عملی - نتایج مفاهیم دقیق و خط مشی ارائه می دهند که می تواند در تحقیقات آینده ایجاد شود.
اصالت / ارزش - بنابراین، در اصل نتیجه گیری با توجه به تاثیرات مختلف در این مطالعه، محدود به نمونه مورد استفاده در این مطالعه می باشد. به نظر می رسد تحقیق محبوبیت موجود صرفا در چارچوب ایالات متحده باشد. این مطالعه برای بهترین دانش نویسنده، اولین بررسی مفهوم محبوبیت برند در خارج از ایالات متحده آمریکا می باشد.
واژه های کلیدی: محبوبیت برند، تصویر برند، هویت برند، اذهان عمومی، برند های مد، مشخصات تجاری
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.22مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاکرات

ترجمه مقاله نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاکرات

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاکرات
عنوان انگلیسی مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations
عنوان فارسی مقاله: نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاکرات
دسته: بازاریابی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات  بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به  مطالعه وبررسی آنها  برای یافتن مولفه های موثر اثربخشی مذاکرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در  مجموع 22  متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان  ? مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی  یکپارچگی نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی  ، رویکرد فرآیندیشناسایی  و ارایه گردیده  است .
واژگان کلیدی : سیستم اطلاعاتی، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.31مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله حسابداری دولت مرکزی و گزارشگری مالی

ترجمه مقاله حسابداری دولت مرکزی و گزارشگری مالی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله حسابداری دولت مرکزی و گزارشگری مالی
عنوان انگلیسی مقاله: Central Government Accounting and Financial Reporting
عنوان فارسی مقاله: حسابداری دولت مرکزی و گزارشگری مالی : مقایسه ای بین فرانسه، ایتالیا و اتحادیه اروپا
دسته: حسابداری دولتی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 38
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در سال های اخیر، بسیاری از کشورها به منظور پاسخگویی به نیاز به شفافیت، پاسخگویی و مقایسه، به اصلاحات سیستم حسابداری دولتی  و گزارشگری مالی خود، در سطح مرکزی و همچنین در سطح محلی، پرداخته اند. علاوه بر این، هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری بخش دولتی  ، اولین مجموعه استانداردهای حسابداری را انتشار نموده که به طور خاص به بخش دولتی   اختصاص دارد؛ اما پذیرش این استانداردها اجباری نیست، لذا تمام اصلاحات بخش دولتی   مبتنی بر آنها نمی باشند. 
با توجه به اینکه مدل حسابداری دولتی   و گزارشگری مالی استانداردی وجود ندارد، این مقاله قصد دارد بر دقت و توجه قاره اروپا تمرکز نماید: اولاً، حسابداری دولت مرکزی و سیستم های مالی گزارشگری دو کشور اروپایی (فرانسه و ایتالیا) را به منظور مقایسه این دو سیستم و با تاکید بر شباهت ها و تفاوت آنها و توجه خاص به اصلاحات اخیراً انجام شده تجزیه و تحلیل می نماید ؛ ثانیاً، از آنجا که فرانسه و ایتالیا عضو اتحادیه اروپا هستند، ارزیابی می نماید که آیا مدل های حسابداری مرکزی این دو کشور در راستای سیستم اتحادیه اروپا قرار دارد یا خیر.
واژه های کلیدی: حسابداری بخش دولتی  ، حسابداری تعهدی، گزارشگری مالی دولت مرکزی.
1. مقدمه
در دهه های گذشته تحولات ژرفی صورت گرفته و بخش دولتی  توسط آن درگیر شیوه نوین سنجی، تعیین تغییرات مربوطه در مدل های کاری و نقش ایفا شده در جامعه شده است. این امر یک مسئله عقلانی و نوین می باشد و در بسیاری از زمینه ها پیشرفت نموده، در بسیاری از ابعاد بخش دولتی  اشاره و آغاز شده و با ویژگی ها و زمان بندی های مختلف در کشورهای توسعه یافته و کشورهای در حال گسترش یافته است. سازمانهای دولتی  مختلف (محلی، ملی، فراملی و بین المللی) و همچنین حوزه های مختلف مداخله دولتی  و خدمات دولتی  درگیر این امر شده اند.
  • فرمت : zip
  • حجم : 4.62مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید