جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

جزوات

جزوات,دانلود,ارشد,جزوه,کارشناسی,های,سوالات,نور,رایگان,دکتری,برای,پیام,کنکور,کتاب,دانشگاه,جزوات دانلود,جزوات ارشد,ارشد جزوه,ارشد جزوه کارشناسی,ارشد جزوه های,ارشد سوالات کارشناسی,برای جزوه کارشناسی نور

دانلود ترجمه مقاله فعالیت جسمانی و تمرینات ورزشی در افراد جوان فیبروز سیستیک

ترجمه مقاله فعالیت جسمانی و تمرینات ورزشی در افراد جوان فیبروز سیستیک

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله فعالیت جسمانی و تمرینات ورزشی در افراد جوان فیبروز سیستیک
عنوان انگلیسی مقاله: Physical activity and exercise training in young people with cystic fibrosis: Current recommendations and evidence
عنوان فارسی مقاله: فعالیت جسمانی و تمرینات ورزشی در افراد جوان فیبروز سیستیک :توصیه ها و مدارک و شواهد جاری
دسته: پزشکی و سلامت - ورزشی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
برخلاف تأیید فعالیت های جسمانی (PA) ، مکمل سلامتی افراد جوان، کودکان دارای معلولیت سطح پایینی از PA را به نمایش می گذارند. در افراد جوان با فیبروز سیستیک (CF) اهمیت تمرینات ورزشی و PA روزانه توسط پزشکان بالینی و تیم های حمایت کننده آنها، تأیید می شود.  با این وجود، فقدان دانش مربوط به این توصیه وجود دارد. CF یک نوع اختلال ژنی نفهته است که شش، پانکراس و غدد عرق زا  را تحت تأثیر قرار می-دهد. CF بیماری ژنی، کواته کنندة عمر افرادی است که درمانی برای آنها وجود ندارد. در بریتانیای کبیر، CF بیش از 9000 نفر را تحت تأثیر قرار می دهد که ?000 نفرشان زیر 1? سال سن دارند. انتظار می رود حدود نصف افراد CF بتوانند بیش از ?0 سال زندگی کنند. علاوه بر درمان های داروئی، برنامه های تمرین توان بخشی یک بخش مهم درمان را شکل می دهد. و برنامه های تمرین طولانی مدت، بعنوان استراتژی های درمان مثبت بررسی شدند. اما همه فقدان اطلاعات جزئی تجویز شده هستند. 
چدین بررسی و ویرایش فقدان مدارک و شواهد براساس تحقیق در PA و آموزش تمرین در افراد جوان دارای CF را برجسته می کند.  اما از یک نیاز بزرگ برای درک نقش تمرین در مداخلات درمانی حمایت می کند.
هدف این بررسی به روز کردن خواننده در مورد سفارشات و توصیه های فعلی و شواهد و مدارک موجود در PA و آموزش تمرین در افراد جوان دارای CF می باشد. این پیشرفت ها، درک ما را از PA و آموزش تمرین در افراد جوان دارای CF می باشد. این پیشرفت ها، درک ما را از PA و آموزش تمرین در کودکان نوجوانان دارای CF بسط و توسعه می دهد و همچنین تحقق آن در مدیریت این بیماری مزمن.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.39مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله مدلسازی زنجیره تأمین با استفاده از یک شبکه صفی

ترجمه مقاله مدلسازی زنجیره تأمین با استفاده از یک شبکه صفی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله مدلسازی زنجیره تأمین با استفاده از یک شبکه صفی
عنوان انگلیسی مقاله: Modeling a supply chain using a network of queues
عنوان فارسی مقاله: مدلسازی زنجیره تأمین با استفاده از یک شبکه صفی.
دسته: ریاضی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در این مقاله، یک زنجیره تأمین بعنوان یک شبکه ی صفی دو نهاده ای سه مرحله ای نشان داده شده است. سفارش ورودی به زنجیره تأمین بوسیله دو متغیر تصادفی نشان داده می شود، یک متغیر برای زمان وقوع و دیگری برای مقدار اجناسی که به یکدیگر تحویل داده می شوند. هدف مقاله حاضر، محاسبه حداقل زمان پاسخگویی برای تحویل کالاها به مقصد نهایی در امتداد سه مرحله شبکه می باشد. میانگین تعداد کالاهایی که می توانند طی حداقل زمان پاسخگویی تحویل داده شوند، ظرفیت مطلوب شبکه ی صفی را تشکیل می دهد. پس از اینکه بوسیله آخرین رویداد ( یک صف و سرور آن) در هر مرحله از شبکه صفی خدمت رسانی گردید، برای مسیریابی کالاها در رویداد مناسب مرحله بعدی، تصمیمی اتخاذ می گردد که می تواند حداقل زمان پاسخگویی را بوجود آورد.     
کلیدواژه: میانگین طول های صف، متوسط زمان های پاسخگویی، متوسط زمان های انتظار، بهره برداری ها، احتمال رشد پایدار، ‌زنجیره تأمین
1. مقدمه:
1.1 نمای کلی
سالهای زیادی است که مدل های صف برای بررسی مسائل زنجیره ی تأمین مورد استفاده قرار گرفته اند. در دهه ی ?0، مدل های صف بمنظور حل دسته ی وسیعی از مسائل تداخل دستگاه مورد استفاده قرار گرفت، یعنی چند نفر تعمیرکار بایستی برای نگهداری مناسب سیستم تخصیص داده شود، یا چه تعداد اپراتور تلفن برای رسیدگی به تلفن های ترافیک موردنیاز هستند. مدل های صف برای بررسی مبادلات مربوط به تعداد خدمت رسان ها در مقابل زمان انتظار مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. بدیهی است که اگر تعداد خدمت رسان ها زیاد باشد، هزینه ی خدمت رسان ها بالاست، ولی زمان انتظار (هزینه ی وقت تلف شده ی مشتری) پایین است.
مدل های صف بمنظور کمینه ساختن هزینه ی کسب و کار تعداد بهینه ی نقاط مشتری/ خدمات سفارش (خدمت رسان ها) را محاسبه می کنند. این مدل، نرخ متوسط ورود سفارشات، نرخ متوسط خدمات مشتری، هزینه به کسب و کار زمان انتظار سفارش (عدم رضایت مشتری)، و هزینه به اداراه مکان های خدمات مشتری را در نظر می گیرد. مدل های صف برای کسب اطلاعات قبلی نه تنها در رابطه با معیارهای سنجش عملکرد نظیر طول صف، زمان های پاسخگویی و زمان های انتظار بلکه سایر معیارهای سنجش عملکرد مانند (آ) احتمال اینکه تأخیر روی خواهد داد، (ب) احتمال اینکه تأخیر کل بیشتر از یک مقدار از پیش تعیین شده می باشد، (ج) احتمال اینکه تمامی تسهیلات خدماتی بیکار خواهد ماند، (د) زمان تلف شده ی مورد انتظار کل تسهیلات، و (ه) احتمال فواصل ناشی از انطباق انتظار ناکافی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از مسائل صف شامل تعیین تعداد مناسبی از تسهیلات خدماتی برای تأمین تقاضای مورد انتظار و تعیین کارایی خدمت رسان ها و تعداد خدمت رسان های مختلف در تسهیلات خدماتی می باشند [1]. سوری  [2]، کاربرد نظریه ی صف را برای ارائه ی راه حل های مسائل زنجیره تأمین پیشنهاد داد. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.86مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله شبیه سازی خط انتقال حرارتی تحت جریان های نوسانی

ترجمه مقاله شبیه سازی خط انتقال حرارتی تحت جریان های نوسانی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله شبیه سازی خط انتقال حرارتی تحت جریان های نوسانی
عنوان انگلیسی مقاله: Probabilistic Modeling and Simulation of Transmission Line Temperatures Under Fluctuating Power Flows
عنوان فارسی مقاله: شبیه سازی و مدل سازی احتمالی از خط انتقال حرارتی تحت جریان های توان نوشی یا نوسانی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 20
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
خلاصه – افزایش سهم منابع انرژی تجدید شدنی، تغییر پذیری قدرت جریان بالا و بالاتری را در سطح انتقال فراهم ساخته است. سوال مطرح شده در این جا این است که چه چیزی می تواند شبکه های موجود گسترش یافته را به سمت تزریق و پاشش توان نوشی بدون محدودیت های دمایی بالا جذب سازد. در زمان مشابه، خصوصیات جریان قوی ایجاد شده برای روش های مربوط به رده بندی کردن دمای خطی پیش بینی شده به کار برده می شود. این مقاله یک مدل سازی و شبیه سازی متالوژی احتمالی برای تخمین وقوع دماهای خطی بحرانی در حضور جریان های توان نوشی را نشان می دهد. رگرسیون گیری های زیاد و طاقت فرسا از معادلات دینامیک دمایی در هر آزمایش شبیه سازی Monte Carlo  توسط یک الگوریتم خاص تسریع شده است که با توجه به آن استفاده از یک روش واریانس کاهش یافته سازگار با حوزه ارتباطات ممکن می شود. کاهش اساسی در زمان محاسبات اجازه تخمین زدن نزدیک تر به مقدار واقعی را می دهد که وابسته به ارزیابی های موثر کوتاه مدت می باشد. یک مطالعه موردی بر روی یک مدل خطی ساده انجام شد که درک اساسی را نسبت به صدمات مربوط به دماهای خطی بحرانی را تحت نوسانات جریان توان نوشی مشخص فراهم ساخته شد. یک سیستم انتقال به کار برده شده نشان می دهد که چگونه روش پیشنهادی می تواند برای یک یک ارزیابی موثر و دقیق، به سرعت استفاده گردد.
عبارت های شاخص:
 دینامیک های دمای خطی، تولید توان نوشی، شبیه سازی Monte Carlo، روش کاهش واریانس یا پراکندگی
  • فرمت : zip
  • حجم : 1.00مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود پروژه مدیریت نوین و توسعه پایدار

پروژه مدیریت نوین و توسعه پایدار

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

پروژه مدیریت نوین و توسعه پایدار
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: بررسی مدیریت نوین و توسعه پایدار
دسته: مدیریت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 39
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
توسعه پایدار، مفهوم جدیدی است که از طریق پیوند بین ابعاد مختلف توسعه (اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی) و توجه خاص به ملاحظات محیطی و حفظ محیط زیست از دهه 80 به طور گسترده‌ای مطرح گردید. از سوی دیگر،‌ مدیریت دولتی نوین به منظور افزایش مسئولیت مدیران به محیط پیرامونی خود، از دهه 70 جایگزین مدیریت دولتی در مفهوم سنتی آن شد. 
لذا در این مقاله، پس از تشریح «توسعه» در مفهوم سنتی، الگوی جدید آن تحت عنوان «توسعه پایدار» به عنوان اساس فعالیتهای مدیریت دولتی نوین مطرح شده است. سپس مدیریت دولتی نوین به عنوان محور توسعه پایدار و ابزار دولتها در کسب اهداف توسعه، پایدار، مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است. 
مقدمه: 
همه ما مطالب زیادی راجع به مفهوم توسعه خوانده یا شنیده‌ایم و هر کسی از آن تجسمی در ذهن خود دارد. امروزه کمتر واژه‌ای تا این حد در محافل اجتماعی – سیاسی و خاصه مدیریت و اقتصاد مطرح شده است. بهرحال به قول ادبا باید گفت موضوع سهل و ممتنع است، سهل از آن جهت که مفاهیم و معانی کلی از آن در ذهن همه هست، ممتنع از آن روی که تعریف، جزئیات، مرزبندی و مهمتر از همه ساز و کارهای عملی تحقق توسعه همچنان مورد بحث است. 
همه ما از توسعه اقتصادی شناخت داریم و شاخصه‌های آن را مثل رشد تولید، افزایش بهره‌‌وری (کارایی)، افزایش درآمد ملی و تولید ناخالص ملی و ..... در نظر داریم. از طرف دیگر، توسعه اجتماعی و شاخصه‌هایی نظیر توزیع عادلانه درآمد، برابری و بسط عدالت اجتماعی را نیز می‌شناسیم و گفته می‌شود که پس از رشد اقتصادی و حتی به همراه آن و به دنبال کارآفرینی، ایجاد اشتغال، به جا و لازم است تا افراد فعال جامعه در چرخه اقتصادی کشور مشغول به کار شوند. همچنین توسعه فرهنگی، از جنبه‌های نوین مفهوم توسعه است که شاخصه‌هایی مثل امکان استفاده متناسب و عادلانه همه از فضاهای فرهنگی، ارتقای دانش و معرفت در جامعه و.... را در بر دارد. و همسنگ همه از توسعه سیاسی، مؤلفه‌هایی همچون مشارکت عمومی در تصمیم‌گیریها، فضای باز سیاسی، امکان مشارکت همگانی در قدرت صحبت می‌شود. افق‌های آینده مدیریت، توسعه انسانی، نقشها و وظایف دولت در زمینه توسعه و موضوع نظام اداری توسعه یا توسعه نظام اداری در این مقاله مورد بحث قرار خواهد گرفت. 
 مفاهیم و دیدگاه‌های توسعه
توسعه، فرایندی تعاملی است که در آن افراد در شبکه‌های کاری یاد می‌گیرند که چگونه مشکلات را تعریف و حل کنند.
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.10مگابایت
  • شماره ثبت : 505

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دانلود ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی

محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد :

ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر ابعاد عملکرد سازمانی
عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer relationship management (CRM) dimensions on organization performance An emperical study in the hotel industry
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف:هدف این مقاله بررسی رابطه بین ابعاد CRM به عنوان مثال مشتری مداری،سازمان CRM،مدیریت دانش و CRM مبتنی بر فناوری و جنه های مختلف عملکرد سازمانی به عنوان مثال مالی،مشتری،فرایندهای داخلی و آموزش و رشد در هتل های مالزی است.
طراحی،روش شناسی و رویکرد:یک مطالعه کمی است که در رابطه با 1?2 مدیر هتل مالزی از ?-3 ستاره  انجام شده و داده ها جمع اوری شده و مورد تجزیه و تحلیل رگراسیون قرار گرفته است که در راستای اهداف بیان این مطالعه می باشد.
یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد CRM مثبت بوده و تاثیرقابل توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با این حال تکنولوژی CRM با یادگیری و رشد عملکرد هتل ارنباط معنی داری را نشان می دهد.
محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد CRM و دیدگاه های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های ?-3 ستاره متمرکز شده است.
مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان  گسترده و ابعاد موثر CRM را در هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.
اصالت و ارزش مقاله: مقاله CRM به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.
کلید واژه ها:سازمان CRM، مشتری مداری،عملکرد هتل،مدیریت دانش،فناوری مبتنی بر CRM
مقدمه:
سطح بالایی از رقابت یکی از سخت ترین چالش ها در صنعت هتل است. این است که هتل ها به طور فزاینده ارائه بیشتر و بهتر خدمات را نجام می دهند. که به افزایش هزینه ها و کاهش مشتری و در نتیجه کاهش نرخ اشتغال می شود.(ورودگو 200?) و (سیگان و همکاران 2009) و (وانگ و وانگ 2009) و (ین ون و ادوارد 2010)
در مالزی در صنعت هتل در عمل در یک محیط کسب و کار  با رقابت بالا قرار دارد و آن باعث آسیب می شود.(آوانگ و همکاران 2008). علاوه برای نرخ اشتغال هتل در مالزی بین سالهای2012-200? در نوسان بوده است. این نیز نشان می دهد که عملکرد هتل در رابطه با نیازهای مشتری بهبود می یابد. به عبارت دیگر مدیران هتل نیاز به یک استراتژی مناسب برای فرایند استخدام دارند و تمرین را باید به منظور بهبود عملکرد انجام دهند(آونگ و همکاران 2008). بنابراین برای بهبود رضایت مشتری و هم افزایش سوددهی هتل  باید در حال حاضر اقدام به اجرای استراتژی CRM با هدف جستجو،جمع اوری و تمرکز ذخیره اطالعات کرده و به اشتراک گذاری ان در تمام سازمان  و سپس استفاده از ان برای همه سطوح سازمانی برای ایجاد یک برنامه مناسب.(اوسن و کانلی 2000)(سیگالا200?). بدیهی است که CRM در نظر گرفته شده یکی از بهترین استراتژی ها و شیوه ها برای هتل ها به منظور بهبود عملکرد آنها بوده  و در نهایت برای اطمینان رضایت مشتری  در طول دوره یک دوره طولانی وجود دارد. 
  • فرمت : zip
  • حجم : 0.22مگابایت
  • شماره ثبت : 411

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید